Ota yhteyttä

Select Financial Services Oy
+358 45 1583 550
hello@selectfinancial.fi
Y-TUNNUS 2921254-1

Sanomatalo
Töölönlahdenkatu 2,
00100 Helsinki


Kumppani yrityksesi liiketoiminnassa

Me emme tarjoa vain lakisääteistä kirjanpitoa, vaan olemme mukana tekemässä tuloksellista liiketoimintaa asiakkaidemme kanssa. Kehitämme jokaiselle asiakkaallemme sopivan prosessin, jonka pohjalta teemme yhteistyötä. Asiakkaidemme menestys on meidän menestyksemme.

Yhteistyö tilitoimiston kanssa

Lakisääteisen kirjanpidon lisäksi haluamme auttaa asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa ja hyödyntämään liiketoiminnan koko potentiaalin. Jokainen yritys on erilainen ja liiketoiminnan tavoitteet voivat vaihdella paljonkin. Siksi räätälöimme jokaiselle asiakkaalle sopivan prosessin taloushallinnon hoitamiseen.

Selvitämme yhdessä asiakkaan kanssa yrityksen erityispiirteet ja tavoitteet, jonka pohjalta voimme ehdottaa yhteistä toimintamallia. Tehokas yhteistyö asiakkaan ja tilitoimiston välillä vapauttaa aikaa ja resursseja liiketoiminnan kehittämiseen. Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa, mutta sähköisen taloushallinnon työkalujen avulla palevemme asiakkaita ympäri Suomen.

Sähköinen taloushallinto – ei enää paperisilppua

Digitaalisilla työkaluilla voimme välttää lippulappujen kanssa pelaamisen ja keskittyä olennaiseen. Kun taloushallinto hoidetaan sähköisesti ja kirjanpito digitaalisesti, jää aikaa ja resursseja liiketoiminnan kehittämiseen.

Sähköisessä taloushallinnossa kaikki laskut lähetetään ja vastaanotetaan sähköisesti. Mikäli saat vielä joltain kumppaneiltasi paperilaskuja, niin skannauspalvelumme muuntaa ne sähköiseksi käden käänteessä. Kaikki kuitit pystyy tallentamaan kirjanpitoon älypuhelimen applikaatiolla. Kirjanpitomateriaalin saa säilyttää sähköisessä muodossa, joten et enää joudu arkistoimaan mappikaupalla paperisilppua.

Koska koko taloushallinto pystytään hoitamaan yhden järjestelmän kautta, pystymme tarkkailemaan yrityksen taloutta reaaliajassa. Myös erilaisten talousraporttien tekeminen helpottuu ja voimme tukea yrittäjän liiketoimintaratkaisuja numerodatalla, myös esimerkiksi rahoitusta hakiessa.

Taloushallinnon kumppani – enemmän kuin lakisääteistä kirjanpitoa

Palvelemme asiakkaita yrityksen elinkaaren kaikissa vaiheissa, liiketoiminnan suunnittelusta sen aloittamiseen ja jatkuvaan tukemiseen. Perinteisesti kirjanpitäjä kirjaa liiketoimintatapahtumia kirjanpitoon ja tekee tarvittavat viranomaisilmoitukset. Me haluamme ymmärtää asiakkaidemme liiketoimintaa ja tukea sen kehitystä. Siksi monissa kuukausipaketeissamme on mukana liiketoiminnan kehittämistä varten tarkoitettuja säännöllisiä tapaamisia.

Mikäli yrittäjällä on kasvuun liittyviä kysymyksiä, niin voimme toimittaa raportteja ja kassavirtalaskelmia, joiden avulla näitä kysymyksiä voidaan lähteä ratkomaan. Pohdimme myös mieluusti asiakkaidemme kanssa yhdessä heidän liiketoimintansa kehittämistä. Olemme tottuneet auttamaan yrittäjiä karikoiden yli ja auttamaan haastavissakin liiketoimintatilanteissa.

Nopeampaa kasvua numeroiden pohjalta

Määrällisen datan ja toimialaosaamisen pohjalta voimme etsiä uusia mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämiseen. Oikean ja ajankohtaisten raporttien avulla asiantuntijamme auttavat hyödyntämään liiketoiminnan koko potentiaalin. Voimme minimoida kustannuksia, optimoida kassavirtaa ja välttää verotuksen sudenkuopat, jolloin liiketoiminta pyörii jouhevasti. Sähköisen taloushallinnon kautta reskontrien hoitaminen on helppoa ja kätevää, eikä mitään jää laskuttamatta. Pystymme auttamaan hinnoitteluun liittyvissä päätöksissä ja varmistamaan, ettei yritäjällä ole turhia kuluja.

 

Meille yrittäjyys on sydämen asia. Olemme itsekin yrittäjiä ja asiakkaidemme menestys on meidän menestyksemme.

Nosta liiketoiminta seuraavalle tasolle.

Varaa tapaaminen

Kysymyksiä kirjanpidon digitalisoinnista

Yrityksen taloushallinnon sähköistäminen ja automatisointi on aina kannattavaa. Perinteinen paperilla kulkeva kirjanpito kuluttaa luontoa ja aiheuttaa ylimääräisiä työtunteja. Siirtymisen kustannukset eivät päätä huimaa ja sen voi tehdä kesken tilikaudenkin. Kun taloushallinto on digitalisoitu, jää asiakasyritykselle aikaa tuottavampaan tekemiseen.

Miten digitalisointi onnistuu?

Me toteutamme taloushallinnon digitalisoinnin käytännöt lähes kokonaan. Suunnittelemme parhaan tavan toteuttaa siirtymisen, otamme yhteyttä nykyiseen tilitoimistoon tarvittaessa ja siirrämme kaiken kirjanpidon yms. Procountor-järjestelmään. Opastamme ohjelmistojen käytössä ja autamme suunnittelemaan liiketoiminnan jatkoa asiakasyrityksen tavoitteet huomioiden.

Kuinka kalliista prosessista on kyse?

Kustannukset riippuvat palvelukokonaisuudesta, käytännön toteutuksesta ja siitä, paljon käsiteltävää tietoa on ja mitä työkaluja otetaan käyttöön. Se on kuitenkin varmaa, että digitalisoinnin tuoma tehokkaampi ja sujuvampi taloushallinto mahdollistaa resurssien käyttämisen varsinaisen liiketoiminnan tehostamiseen.